środa, 2 listopada 2016

TO MY! Czyli kinomaniacy z jedynki!:)

Cześć, dzisiaj opowiemy trochę o sobie :) :


Mam na imię Marysia, chodzę do 2 klasy. Interesuję się filmem oraz zwierzętami.





Jacek, mam 15 lat lubię oglądać filmy :)




Mam na imię Julia, chodzę do klasy 3, interesuję się filmem i fotografią :)




Marta 15 lat inetersuje się sportem,
muzyką oraz filmem. Od ponad roku biorę czynny udział w wydarzeniach organizowanych przez filmotekę szkolną.





 
Cześć!

Mam na imię Klaudia, obecnie uczeszczam do trzeciej klasy gimnazjum. Amatorsko interesuje się rysowaniem oraz fotografowaniem. W wolnym czasie chętnie sięgam po książki i filmy. Dramaty są moimi faworytami, aczkolwiek z przyjemnością oglądam wiele innych gatunków, także ciężko sprecyzować mój gust. Oszczędzę wam pozostałe "suche" fakty, następnego do posta.





Mam na imię Katarzyna.Mam 13 lat. Lubię oglądać filmy,słuchać muzyki,malować,czytać ciekawe książki i zwiedzać muzea oraz teatry.😃😃😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz